東京都立大学図書館

An ecological and cultural critique of the common core curriculum

Chet Bowers ; : hardcover. -- Peter Lang, 2015. -- (Counterpoints : studies in the postmodern theory of education ; v. 471). <BB02314082>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : hardcover 人文社会 人社:教育 10004668291 /372.53/B68e 学部管理 0件
No. 0001
巻号 : hardcover
所蔵館 人文社会
配置場所 人社:教育
資料ID 10004668291
請求記号 /372.53/B68e
状態 学部管理
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 An ecological and cultural critique of the common core curriculum / Chet Bowers
出版・頒布事項 New York : Peter Lang , c2015
形態事項 xiv, 122 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : hardcover
ISBN 9781433127991
書誌構造リンク Counterpoints : studies in the postmodern theory of education <BB00434067> v. 471//a
内容著作注記 How the common core standards reproduce the misconceptions of the past
内容著作注記 The disconnect between how we think and the relational world we live in
内容著作注記 Behind the appearances : conceptual and moral double binds inherent in CCS reform
内容著作注記 21st-century challenges : will students be prepared to address them?
内容著作注記 Classroom practices that avoid the constraints of the common core standards
内容著作注記 Another shortcoming of the common core standards : knowledge of wisdom traditions / by J. Progler
内容著作注記 Unanticipated consequences of making computer science part of the school curriculum
注記 Includes bibliographical references (pages [121]-122) and index
学情ID BB23419903
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Bowers, C. A. <AU00785034>
分類標目 LCC:LC191.4
分類標目 DC23:379.1/58
件名標目等 Educational change -- Social aspects -- United States
件名標目等 Education -- Standards -- Social aspects -- United States
件名標目等 Education -- Curricula -- Social aspects -- United States
件名標目等 Environmental education