東京都立大学図書館

Teacher evaluation policies and practices in Japan : how performativity works in schools

Masaaki Katsuno. -- Routledge, 2016. -- (Routledge series on schools and schooling in Asia). <BB02314085>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 人文社会 人社:教育 10004668309 /374.3/Ka88t 学部管理 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 人文社会
配置場所 人社:教育
資料ID 10004668309
請求記号 /374.3/Ka88t
状態 学部管理
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Teacher evaluation policies and practices in Japan : how performativity works in schools / Masaaki Katsuno
出版・頒布事項 Abingdon, Oxon : Routledge , 2016
形態事項 xi, 152 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781138853133
書誌構造リンク Routledge series on schools and schooling in Asia <BB02314086>//a
注記 Includes bibliographical references (p. [138]-148) and index
学情ID BB21858491
本文言語コード 英語
著者標目リンク *勝野, 正章(1965-)||カツノ, マサアキ <AU00154073>
分類標目 LCC:LB2838
分類標目 DC23:371.14/40952
件名標目等 Teachers -- Rating of -- Japan
件名標目等 Teacher effectiveness -- Japan
件名標目等 Educational change -- Japan