東京都立大学図書館

High-stakes schooling : what we can learn from Japan's experiences with testing, accountability, and education reform

Christopher Bjork ; : cloth, : pbk. -- The University of Chicago Press, 2016. <BB02314076>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : pbk 人文社会 人社:教育 10004668283 /372.1/B51h 学部管理 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 人文社会
配置場所 人社:教育
資料ID 10004668283
請求記号 /372.1/B51h
状態 学部管理
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 High-stakes schooling : what we can learn from Japan's experiences with testing, accountability, and education reform / Christopher Bjork
出版・頒布事項 Chicago : The University of Chicago Press , 2016
形態事項 [vii], 251 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 9780226309385
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780226309415
注記 Includes bibliographical references(p. [227]-242) and index
学情ID BB20229140
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Björk, Christopher <AU00325608> author
分類標目 LCC:LA1311.83
分類標目 DC23:370.952
件名標目等 Educational change -- Japan
件名標目等 Curriculum change -- Japan
件名標目等 Educational tests and measurements -- Japan
件名標目等 Educational change -- United States