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Social media metrics : how to measure and optimize your marketing investment

Jim Sterne ; [foreword by David Meerman Scott] ; : cloth. -- J. Wiley, 2010. -- (The new rules of social media series). <BB02425211>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : cloth 日野館 日野:一般書架(洋書) 20002067353 /675/St 0件
No. 0001
巻号 : cloth
所蔵館 日野館
配置場所 日野:一般書架(洋書)
資料ID 20002067353
請求記号 /675/St
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Social media metrics : how to measure and optimize your marketing investment / Jim Sterne ; [foreword by David Meerman Scott]
出版・頒布事項 Hoboken, N.J. : J. Wiley , c2010
形態事項 xxxi, 240 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 9780470583784
書誌構造リンク The new rules of social media series <BB02425210>//a
注記 Summary: A guide devoted exclusively to social media metrics. Whether you are selling online, through a direct sales force, or via distribution channels, what customers are saying about you online is now more important than your advertising. Social media is no longer a curiosity on the horizon but a significant part of your marketing mix. While other books explain why social media is critical and how to go about participating, Social Media Metrics focuses on measuring the success of your social media marketing efforts
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BB06583988
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Sterne, Jim, 1955- <AU00821948>
著者標目リンク Scott, David Meerman <AU00715694>
分類標目 LCC:HF5415.1265
分類標目 DC22:658.8/72
件名標目等 Internet marketing
件名標目等 Social media -- Economic aspects
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Online social networks -- Economic aspects