東京都立大学図書館

The resilience of language : what gesture creation in deaf children can tell us about how all children learn language

Susan Goldin-Meadow ; : pbk. -- Psychology Press, 2005. -- (Essays in developmental psychology). <BB02198373>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : pbk 人文社会 人社:哲学 10003262400 /378.2/G61r 学部管理 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 人文社会
配置場所 人社:哲学
資料ID 10003262400
請求記号 /378.2/G61r
状態 学部管理
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The resilience of language : what gesture creation in deaf children can tell us about how all children learn language / Susan Goldin-Meadow
出版・頒布事項 New York, N.Y. : Psychology Press , 2005, c2003
形態事項 xxi, 262 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9781841694368
書誌構造リンク Essays in developmental psychology <BB02198374>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 233-250) and indexes
学情ID BB04407011
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Goldin, Susan <AU00396532>
分類標目 LCC:P118.G57
分類標目 DC21:401/.93
件名標目等 Language acquisition
件名標目等 Gesture
件名標目等 Deaf children -- Means of communication