東京都立大学図書館

Free : how today's smartest businesses profit by giving something for nothing

Chris Anderson. -- Random House Business Books, 2010. <BB02210304>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 本館 本館:B2南_洋図書 10003337450 /675/A46f/2010 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 本館
配置場所 本館:B2南_洋図書
資料ID 10003337450
請求記号 /675/A46f/2010
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Free : how today's smartest businesses profit by giving something for nothing / Chris Anderson
出版・頒布事項 London : Random House Business Books , 2010
形態事項 x, 274 p. : ill. ; 20 cm
巻号情報
ISBN 9781905211494
その他の標題 原タイトル:Free : the future of a radical price
注記 Originally published: New York : Hyperion, 2009
注記 "First published in Great Britain in 2009 with the subtitle The future of a radical price"--T.p. verso
注記 Includes index
学情ID BB02441336
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Anderson, Chris, 1961- <AU00738356>
分類標目 DC22:338.43
件名標目等 Prices
件名標目等 Pricing
件名標目等 Consumption (Economics)
件名標目等 Technology -- Economic aspects