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Advertising, subjectivity and the nineteenth-century novel : Dickens, Balzac and the language of the walls

Sara Thornton ; : hardback. -- Palgrave Macmillan, 2009. -- (Palgrave studies in nineteenth-century writing and culture). <BB02147015>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : hardback 人文社会 人社:英文 10002378224 /902/Th8a 学部管理 0件
No. 0001
巻号 : hardback
所蔵館 人文社会
配置場所 人社:英文
資料ID 10002378224
請求記号 /902/Th8a
状態 学部管理
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising, subjectivity and the nineteenth-century novel : Dickens, Balzac and the language of the walls / Sara Thornton
出版・頒布事項 Basingstoke : Palgrave Macmillan , 2009
形態事項 xi, 214 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : hardback
ISBN 9780230008328
書誌構造リンク Palgrave studies in nineteenth-century writing and culture <BB02021627>//a
注記 Bibliography: p. 200-205
注記 Includes index
学情ID BA89952188
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Thornton, Sara <>
分類標目 DC22:809.3034
件名標目等 Dickens, Charles, 1812-1870 -- Criticism and interpretation
件名標目等 Balzac, Honoré de, 1799-1850 -- Criticism and interpretation
件名標目等 Fiction -- 19th century -- History and criticism
件名標目等 Advertising in literature
件名標目等 Advertising copy -- History -- 19th century
件名標目等 Books and reading -- History -- 19th century