東京都立大学図書館

How the student credit hour shapes higher education : the tie that binds

Jane V. Wellman, Thomas Ehrlich, editors. -- Jossey-Bass, 2003. -- (New directions for higher education ; no. 122). <BB00331860>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 本館 本館:B2南_洋図書 10001302216 /377/W57h 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 本館
配置場所 本館:B2南_洋図書
資料ID 10001302216
請求記号 /377/W57h
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 How the student credit hour shapes higher education : the tie that binds / Jane V. Wellman, Thomas Ehrlich, editors
出版・頒布事項 San Francisco : Jossey-Bass , 2003
形態事項 127 p. : ill. ; 23 cm
書誌構造リンク New directions for higher education <BB00180229> no. 122//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA63878534
本文言語コード 英語
著者標目リンク Wellman, Jane V. <>
著者標目リンク Ehrlich, Thomas <>