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Marketing through research

by Gordon Wills ; : Elexicover, : hard cover. -- Pergamon Press, 1967. -- (The commonwealth and international library of science, technology, engineering and liberal studies ; The essentials of marketing series). <BB00934766>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : Elexicover 日野館 日野:一般書架(洋書) 201075298 /675.2/W74 0件
No. 0001
巻号 : Elexicover
所蔵館 日野館
配置場所 日野:一般書架(洋書)
資料ID 201075298
請求記号 /675.2/W74
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing through research / by Gordon Wills
出版・頒布事項 Oxford : Pergamon Press , 1967
形態事項 xv, 151 p., [10] leaves of plates (some folded) : ill. ; 20 cm
巻号情報
巻次等 : Elexicover
ISBN 0081034806
巻号情報
巻次等 : hard cover
ISBN 008203480X
書誌構造リンク The commonwealth and international library of science, technology, engineering and liberal studies <BB00778163> The essentials of marketing series//a
学情ID BA40304751
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Wills, Gordon <AU00594733>