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Selling places : the marketing and promotion of towns and cities, 1850-2000

Stephen V. Ward ; : hbk, : pbk. -- E & FN Spon, 1998. -- (Studies in history, planning, and the environment ; 23). <BB00663277>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : pbk 本館 本館:B2南_洋図書 015661732 /318.7/00077 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 本館
配置場所 本館:B2南_洋図書
資料ID 015661732
請求記号 /318.7/00077
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Selling places : the marketing and promotion of towns and cities, 1850-2000 / Stephen V. Ward
出版・頒布事項 London : E & FN Spon
出版・頒布事項 New York : Routledge , 1998
形態事項 ix, 269 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 0419206108
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0419242406
書誌構造リンク Studies in history, planning, and the environment <BB00866022> 23//a
注記 Includes bibliographical references (p. [241]-260) and index
学情ID BA39757216
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Ward, Stephen V. (Stephen Victor), 1948- <AU00575379>
分類標目 LCC:HT325
分類標目 DC21:307.76
件名標目等 City promotion -- History
件名標目等 Municipal government -- Public relations -- History