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Marketing and the computer

by I. St. J. Hugo. -- [1st ed.]. -- Pergamon Press, 1967. -- (The commonwealth and international library of science, technology, engineering and liberal studies . The essentials of marketing series). <BB00934764>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 日野館 日野:一般書架(洋書) 201075116 /675.2/H98 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 日野館
配置場所 日野:一般書架(洋書)
資料ID 201075116
請求記号 /675.2/H98
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing and the computer / by I. St. J. Hugo
版事項 [1st ed.]
出版・頒布事項 Oxford ; New York : Pergamon Press , [1967]
形態事項 xiii, 164 p. : ill. ; 20 cm
書誌構造リンク The commonwealth and international library of science, technology, engineering and liberal studies <BB00778163> . The essentials of marketing series//a
学情ID BA37608044
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Hugo, I. St. J. <>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC:658.8/01/8
件名標目等 Marketing -- Data processing