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Discrete choice experiments in marketing : use of priors in efficient choice designs and their application to individual preference measurement

Klaus Zwerina ; : pbk. -- Physica-Verlag, 1997. -- (Contributions to management science). <BB00650202>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : pbk 経済経営 経済経営:経済経営学部書庫6 015488930 /331.8/Z9d 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 経済経営
配置場所 経済経営:経済経営学部書庫6
資料ID 015488930
請求記号 /331.8/Z9d
状態
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Discrete choice experiments in marketing : use of priors in efficient choice designs and their application to individual preference measurement / Klaus Zwerina
出版・頒布事項 Heidelberg : Physica-Verlag , c1997
形態事項 xi, 173 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 3790810452
書誌構造リンク Contributions to management science <BB00942556>//a
学情ID BA3547731X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Zwerina, Klaus, 1967- <AU00324981>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC21:658.8/343
件名標目等 Consumers' preferences
件名標目等 Choice (Economic theory)