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Place promotion : the use of publicity and marketing to sell towns and regions

edited by John R. Gold, Stephen V. Ward. -- John Wiley & Sons, 1994. <BB00369443>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 本館 本館:B2南_洋図書 014142684 /674/G61P 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 本館
配置場所 本館:B2南_洋図書
資料ID 014142684
請求記号 /674/G61P
状態
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Place promotion : the use of publicity and marketing to sell towns and regions / edited by John R. Gold, Stephen V. Ward
出版・頒布事項 Chichester : John Wiley & Sons , c1994
形態事項 x, 268 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
ISBN 0471948349
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA22975915
本文言語コード 英語
著者標目リンク Gold, John Robert <AU00296245>
著者標目リンク Ward, Stephen V. (Stephen Victor), 1948- <AU00575379>
分類標目 LCC:HM263
分類標目 DC20:307.1/4
分類標目 社会学 NDC8:361.46
件名標目等 Publicity
件名標目等 Community development
件名標目等 Promotion, Industrial