東京都立大学図書館

Secret formula : how brilliant marketing and relentless salesmanship made Coca-Cola the best-known product in the world

Frederick Allen. -- 1st ed. -- HarperBusiness, 1994. <BB00990672>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 経済経営 経済経営:経済経営学部書庫5 013820728 /335.4/A41s 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 経済経営
配置場所 経済経営:経済経営学部書庫5
資料ID 013820728
請求記号 /335.4/A41s
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Secret formula : how brilliant marketing and relentless salesmanship made Coca-Cola the best-known product in the world / Frederick Allen
版事項 1st ed
出版・頒布事項 New York : HarperBusiness , c1994
形態事項 xii, 500 p., [32] p. of plates : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0887306721
注記 Bibliography: p. [473]-476
注記 Includes index
学情ID BA22975369
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Allen, Frederick, 1948- <AU00621851>
分類標目 LCC:HD9349.S634
分類標目 DC20:338.7/66362/0973
件名標目等 Coca-Cola Company -- History
件名標目等 Soft drink industry -- Marketing