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Place, modernity, and the consumer's world : a relational framework for geographical analysis

Robert David Sack. -- Johns Hopkins University Press, 1992. <BB00384122>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 本館 本館:B2南_洋図書 013460285 /672.9/SA12P 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 本館
配置場所 本館:B2南_洋図書
資料ID 013460285
請求記号 /672.9/SA12P
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Place, modernity, and the consumer's world : a relational framework for geographical analysis / Robert David Sack
出版・頒布事項 Baltimore : Johns Hopkins University Press , c1992
形態事項 xiv, 256 p., [32] p. of plates : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0801843367
注記 "Published in cooperation with the Center for American Places, Harrisonburg, Virginia"--T.p. verso
注記 Includes bibliographical references and indexes
学情ID BA19258290
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Sack, Robert David <AU00616251>
分類標目 LCC:HB801
分類標目 DC20:658.8/35
分類標目 商業史・事情 NDC8:672.9
件名標目等 Consumption (Economics)
件名標目等 Advertising
件名標目等 Space in economics
件名標目等 Geographical perception
件名標目等 Human geography