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Consumer buying intentions and purchase probability : an experiment in survey design

[by] F. Thomas Juster. -- National Bureau of Economic Research; distributed by Columbia University Press, 1966. -- (Occasional paper / National Bureau of Economic Research ; 99). <BB00028966>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 経済経営 経済経営:経済経営学部書庫6 006504064 /330.4/N57o/99 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 経済経営
配置場所 経済経営:経済経営学部書庫6
資料ID 006504064
請求記号 /330.4/N57o/99
状態
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Consumer buying intentions and purchase probability : an experiment in survey design / [by] F. Thomas Juster
出版・頒布事項 New York : National Bureau of Economic Research; distributed by Columbia University Press , 1966
形態事項 60 p. : ill. ; 25 cm
書誌構造リンク Occasional paper / National Bureau of Economic Research <BB00637525> 99//a
注記 Bibliographical footnotes
学情ID BA13956283
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Juster, F. Thomas (Francis Thomas), 1926- <AU00754170>
分類標目 LCC:H11
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Motivation research (Marketing)
件名標目等 Consumer behavior