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Service quality : multidisciplinary and multinational perspectives

edited by Stephen W. Brown ... [et al.]. -- Lexington Books, 1991. -- (Issues in organization and management series). <BB00399885>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 資料ID 請求記号 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 経済経営 経済経営:経済経営学部書庫5 100751270 /673.9/B77s 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 経済経営
配置場所 経済経営:経済経営学部書庫5
資料ID 100751270
請求記号 /673.9/B77s
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Service quality : multidisciplinary and multinational perspectives / edited by Stephen W. Brown ... [et al.]
出版・頒布事項 Lexington , Mass. : Lexington Books , c1991
形態事項 xviii, 350 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0669211524
書誌構造リンク Issues in organization and management series <BB00959275>//a
注記 Includes bibliographical references and index
注記 "This volume represents the cooperative efforts of the Service Research Center at the University of Karlstad (Sweden) and the First Interstate Center for Services Marketing at Arizona State University (United States)."
学情ID BA12006846
本文言語コード 英語
著者標目リンク Brown, Stephen Walter, 1943- <AU00568073>
分類標目 LCC:HD9980.5
分類標目 DC20:658.5/62
件名標目等 Service industries -- Quality control -- Congresses