Tokyo Metropolitan University Library

「不易と流行」のマーケティング : 90年代をどう読むか

上村忠著. -- 東洋経済新報社, 1988. <BB00969766>
Tag:
No tag is registered
URL:

HoldingsList 1-1 of about 1

No. Volumes Library Location Material ID Call No Status Due Date Reservation WEB書棚
0001 Economics and Business Administration Library Economics and Business Administration Library:Stacks 1 100650589 /675/U42f 0items
No. 0001
Volumes
Library Economics and Business Administration Library
Location Economics and Business Administration Library:Stacks 1
Material ID 100650589
Call No /675/U42f
Status
Due Date
Reservation 0items
WEB書棚

Bibliography Details

title and statement of responsibility area 「不易と流行」のマーケティング : 90年代をどう読むか / 上村忠著
フエキ ト リュウコウ ノ マーケティング : 90ネンダイ オ ドウ ヨムカ
publication,distribution,etc.,area 東京 : 東洋経済新報社 , 1988.2
physical description area x, 272p ; 19cm
Volume Information
ISBN 4492551328
variant titles その他のタイトル:Changing and unchanging aspects in marketing
NCID BN02416264
text language code Japanese
author link 上村, 忠(1939-)||ウエムラ, タダシ <AU00568368>
classification Marketing NDC8:675
classification Economics. Industries NDLC:DH411
subject headings マーケティング||マーケティング