Tokyo Metropolitan University Library

なぜ、あの会社は顧客満足が高いのか : オーナーシップによる顧客価値の創造

黒岩健一郎, 牧口松二編著 ; 福冨言, 川又啓子, 西村啓太著. -- 同友館, 2012. <BB02169770>
Tag:
No tag is registered
URL:

HoldingsList 1-1 of about 1

No. Volumes Library Location Material ID Call No Status Due Date Reservation WEB書棚
0001 Economics and Business Administration Library Economics and Business Administration Library:Reading room 10002720176 /673.3/Ku73n 0items
No. 0001
Volumes
Library Economics and Business Administration Library
Location Economics and Business Administration Library:Reading room
Material ID 10002720176
Call No /673.3/Ku73n
Status
Due Date
Reservation 0items
WEB書棚

Bibliography Details

title and statement of responsibility area なぜ、あの会社は顧客満足が高いのか : オーナーシップによる顧客価値の創造 / 黒岩健一郎, 牧口松二編著 ; 福冨言, 川又啓子, 西村啓太著
ナゼ アノ カイシャ ワ コキャク マンゾク ガ タカイ ノカ : オーナーシップ ニヨル コキャク カチ ノ ソウゾウ
publication,distribution,etc.,area 東京 : 同友館 , 2012.10
physical description area iii, 216p ; 22cm
Volume Information
ISBN 9784496049163
variant titles 異なりアクセスタイトル:なぜあの会社は顧客満足が高いのか : オーナーシップによる顧客価値の創造
ナゼ アノ カイシャ ワ コキャク マンゾク ガ タカイノカ : オーナーシップ ニ ヨル コキャク カチ ノ ソウゾウ
note 奥付の責任表示: 黒岩健一郎, 牧口松二, 福冨言, 川又啓子, 西村啓太著
note 参考文献: p209-212
NCID BB10819352
text language code Japanese
author link 黒岩, 健一郎||クロイワ, ケンイチロウ <AU00403332>
author link 牧口, 松二
マキグチ, ショウジ <>
author link 福冨, 言||フクトミ, ゲン <AU00741342>
author link 川又, 啓子||カワマタ, ケイコ <AU00632279>
author link 西村, 啓太
ニシムラ, ケイタ <>
classification Mercantile business NDC8:673.3
classification Mercantile business NDC9:673.3
subject headings 顧客管理||コキャクカンリ