Tokyo Metropolitan University Library

ビジュアルマーケティングの基本

野口智雄著. -- 第2版. -- 日本経済新聞社, 2005. -- (日経文庫 ; 1903). <BB00963322>
Tag:
No tag is registered
URL:

HoldingsList 1-1 of about 1

No. Volumes Library Location Material ID Call No Status Due Date Reservation WEB書棚
0001 Central Library Central:B2N_Japanese Book 10000045940 /675/N93b/2005 0items
No. 0001
Volumes
Library Central Library
Location Central:B2N_Japanese Book
Material ID 10000045940
Call No /675/N93b/2005
Status
Due Date
Reservation 0items
WEB書棚

Bibliography Details

title and statement of responsibility area ビジュアルマーケティングの基本 / 野口智雄著
ビジュアル マーケティング ノ キホン
edition area 第2版
publication,distribution,etc.,area 東京 : 日本経済新聞社 , 2005.3
physical description area 186p ; 18cm
Volume Information
ISBN 4532119030
parent bibliography link 日経文庫||ニッケイ ブンコ <BB00768253> 1903//a
variant titles 異なりアクセスタイトル:マーケティングの基本 : ビジュアル
マーケティング ノ キホン : ビジュアル
NCID BA71463997
text language code Japanese
author link 野口, 智雄(1956-)||ノグチ, トモオ <AU00336954>