Tokyo Metropolitan University Library

ゲームエンジンアーキテクチャ

ジェイソン・グレゴリー著 ; 大貫宏美訳, 田中幸訳. -- 第3版. -- ボーンデジタル, 2020. <BB02384162>
Tag:
No tag is registered
URL:

HoldingsList 1-1 of about 1

No. Volumes Library Location Material ID Call No Status Due Date Reservation WEB書棚
0001 Systems Design Library Hino:open shelf(Japanese) 20002014082 /798.5/G 0items
No. 0001
Volumes
Library Systems Design Library
Location Hino:open shelf(Japanese)
Material ID 20002014082
Call No /798.5/G
Status
Due Date
Reservation 0items
WEB書棚

Bibliography Details

title and statement of responsibility area ゲームエンジンアーキテクチャ / ジェイソン・グレゴリー著 ; 大貫宏美訳, 田中幸訳
ゲーム エンジン アーキテクチャ
edition area 第3版
publication,distribution,etc.,area 東京 : ボーンデジタル , 2020.12
physical description area xvi, 993p, 図版 [13] p : 挿図 ; 26cm
Volume Information
ISBN 9784862464835
variant titles 原タイトル:Game engine architecture
note 原タイトル:Game engine architecture 原著第3版の翻訳
note 初版:ソフトバンククリエイティブ 2010年刊
note 参考文献: p965-968
note 監修者: 今給黎隆, 湊和久
note 原著第3版の翻訳
NCID BC04591359
text language code Japanese
author link Gregory, Jason, 1970- <AU00808704>
author link 大貫, 宏美||オオヌキ, ヒロミ <AU00808705>
author link 田中, 幸
タナカ, ミユキ <>
author link 今給黎, 隆||イマギレ, タカシ <AU00662230>
author link 湊, 和久
ミナト, カズヒサ <>
classification Indoor games NDC8:798
classification Indoor games NDC9:798.5
classification Other indoor games NDC10:798.507
subject headings ゲームソフト||ゲーム ソフト
subject headings プログラミング(コンピュータ)||プログラミング(コンピュータ)